вторник, 13 ноември 2012 г.

Дни на творчество

    Привет на всички :) Вчера и днес са много плодотворни дни, въпреки някои спънки накрая всичко завърши добре. Направих многооооооо сапунчета с аромат на лавандула, канела, евкалипт и мента. Страхотно, нали! Ухаят невероятно!!! Разнообразието от форми е богато - снежинки и Дядо Коледа ( нали идват празници ); сърца; камъни с йероглифи за любов, щастие, мечти и др. Скоро ще има и снимки, обещавам. Не ме бива много с фотоапарата, но ще се постарая ;) Направих и сапун с луфа, но още не съм го нарязала, сега е едно голямо руло. За сега е това, когато е готов снимковия материал ще напиша по-подробно за всеки сапун по отделно. До скоро :)

4 коментара:

  1. Сапуните ти са чудесни!Както и други неща излезли от ръцете ти(виждала съм страхотни коледни курабии и плетива).Желая ти много успех!Целувки!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, мила, много се радвам на хубавия коментар!!! Целувки и от мен :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, прекрасни са сапунчетата!!! Каква им е цената, ако ги продаваш? А какви плетива имаш? Аз много обичам да плета и с удоволствие ще разгледам твои творби! Мейла ми е dessy_grig@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти , Деси, за милите думи:) А плетенето е другото ми любимо хоби, но за момента не ми остава време за него. Плета предимно за семейството ми и за близки приятели. Желая ти всичко най-добро :)

      Изтриване