сряда, 28 ноември 2012 г.

Лимонови сапунчета

          Привет на всички :) От много време не съм писала, но бях доста заета тези дни. В предната публикация бях обещала снимков материал. Е, готова съм с него, но пак предварително се извинявам за качеството, може би с времето ще се науча и ще правя по-добри снимки. Сега искам да Ви представя първите си сапунчета готови за ползване. Те са с етерично масло от лимон. 
    За етеричното масло от лимон се знае, че е освежаващо, антисептично, противовъзпалително, избелващо леко кожата, стягащо, тонизиращо, ускоряващо заздравяването и омекотяващо кожата. Предполагам, че има още много полезни свойства, за които си струва да се знае и всеки, който иска може да прочете допълнително за тях в интернет, но в случая нас ни интересуват свойствата му свързани с кожата, тъй като го използваме в козметичен продукт за кожа, а именно сапун. Аромата на сапуна с етерично масло от лимон е уникално свеж и тонизиращ. Аз лично много го харесвам и Ви препоръчвам горещо да го пробвате.
             Ето и първата звезда от серията сапунчета с етерично масло от лимон :)



Сапун с форма на сърце и аромат на лимон, подходящ подарък за любим човек :)


А този надпис е красноречив и няма нужда от коментар, прекрасен начин да кажеш на някой    " Обичам те "


Този сапун е с форма на сърце и много красива роза 



Оригинален подарък за рожден ден, нали ;)


Лимонено цвете



Сладък ангел полегнал върху цветя - релефен и разбира се с аромат на лимон



 Интересен подарък за дете, с него къпането се превръща в игра.





А това са още два варианта на сърце.

           За всички, които желаят да притежават някое от тези сапунчета или искат да доставят удоволствие на свои близки, свържете с мен на soapyworldofrumi@gmail.com


            

Няма коментари:

Публикуване на коментар