неделя, 9 декември 2012 г.

Лавандулов сън

           През лятото, ако сте забелязали когато пътувате в полето се появяват лилави туфички с дъхава лавандула. Ароматни цветни петна. Ако видите такива следващото лято спрете и си наберете, няма да съжалявате. Направете си букетче и го вържете да се изсуши някъде на сянка.    Аромата ѝ успокоява и отпуска. Може да я сложите в тензухена торбичка и да ароматизирате спалното си бельо или връхните си дрехи. Насекомите я избягват, а дрехите ви ухаят приятно.
          Повода за тази публикация разбира се са новите ми сапуни, които съм украсила с набрана от мен лавандула :)







           В долната си по-тъмна част сапунът е обогатен с хума. Тя придава ексфолиращ ефект на сапуна. 



Остана ми малко от сместа и направих 4 броя сладки снежинки с аромат на лавандула :)

           И разбира се за всички, които желаят да притежават някои от тези сапуни за себе си или за да доставят удоволствие на свои близки, моля свържете се с мен на soapyworldofrumi@gmail.com. От скоро предлагам сапуните си и в prodavalnik.com. Може да посетите профила и да си ги закупите от там. Ето и линк към него http://prodavalnik.com/user/myads/ :)  


Няма коментари:

Публикуване на коментар